Calendari d’Advent 2014

Inici de l’Advent: diumenge 30 de novembre

Cada dia feiner, abans de la missa:

• Laudes a les 8:45 h.

Cada diumenge, a les 19 h.:

• Temps per a la pregària personal amb el Santíssim Sagrament exposat i Vespres a les 19:45 h.

La Immaculada Concepció de la Verge Maria

• Dilluns, dia 8 de desembre.: Hi haurà missa a les 10 h. del matí, en castellà, i a  les 12:30 h. en català.

Benedicció de les imatges del Nen Jesús:

• Dissabte, 20 de desembre, a la missa familiar, i el diumenge, diumenge21, acada missa: els nens i els adults poden portar les imatges del Nen Jesús perquè siguin beneïdes.

Recollida extraordinària d’aliments de Nadal per a les famílies ateses des de Càritas Rubí:

• Dissabte, 13 de desembre, a la missa familiar, i el diumenge,14, acada missa, i des del dilluns, 15, fins el divendres,19, ala rectoria.
  • Els nens i nenes de la catequesi també poden portar els aliments el dia que vénen a catequesi, del dilluns, 15 al dijous, 18.

Col·lecta extraordinària de Nadal destinada a Càritas diocesana:

• Dimecres, dia 24, ala Missadel gall, i dijous, dia 25, dia de Nadal.

Representació teatral:Els Pastorets” per als nens i nenes de la catequesi al Casal Popular:

• Dissabte, dia20, ales 18 h. Arribar vint minuts abans.

Horari del sagrament de la Penitència (confessions)

• Mitja hora abans de les celebracions de la missa dels diumenges i festius.

Celebració comunitària: dimarts 9 de desembre a les 20:00 h.