¿Fàcil o difícil el nou curs? Depèn

Fàcil és jutjar a les persones que no m’agraden. – Difícil és entendre i comprendre al qui és diferent.

Fàcil és ser amic, fer companyia a algú, dir el que ell vol escoltar. – Difícil és ser amic durant les hores difícils i sempre dir la veritat quan és necessari, encara que no agradi.

Fàcil és analitzar una situació i donar consells. – Difícil és viure aquella situació i saber el que s’ha de fer.

Fàcil és demostrar ràbia i impaciència quan alguna cosa surt malament. – Difícil és expressar amor a algú que realment intenta remeiar el que jo no he sabut fer.

Fàcil és viure sense preocupar-se pel dia de demà. – Difícil és qüestionar i intentar millorar les actituds impulsives a diari.

Fàcil és mentir als quatre vents el que jo intento ser. – Difícil és mentir al nostre cor, perquè al final el temps et posa al teu lloc.

Fàcil és veure el que volem veure. – Difícil és veure la realitat tal com és, si és que no ens volem enganyar.

Fàcil és pendre-s’ho tot a la fresca. – Difícil és posar serietat a la vida.

Fàcil és dir “hola”, o “¿com et va?”. – Difícil és dir “adéu”.

Fàcil és donar una palmadeta a l’esquena o la ma a algú. – Difícil és sentir l’energia que es transmet quan es dona una abraçada de veritat.

Fàcil és voler ser estimat. – Difícil és solament estimar sense demanar res a canvi.

Fàcil és escoltar la música que et posen. – Difícil és escoltar la teva consciència.

Fàcil és preguntar allò que es vol saber. – Difícil és estar preparat a escoltar la resposta encara que no t’agradi.

Fàcil és ser de qualsevol manera, com el que corre avui dia. – Difícil és ser com s’ha de ser.

Fàcil és plorar o somriure quan en tenim ganes. – Difícil és somriure quan tens ganes de plorar.

Fàcil és donar un petó per compromís. – Difícil és donar l’ànima per amor.

Fàcil és ocupar un lloc a l’agenda telefònica. – Difícil és ocupar el cor d’algú.

Fàcil és ferir algú que ens estima. – Difícil és curar aquella ferida.

Fàcil és dictar regles. – Difícil és seguir-les.

Fàcil és somiar totes les nits. – Difícil és lluitar per un somni.

Fàcil és exhibir la victòria. – Difícil és assumir la derrota amb dignitat.

Fàcil és admirar la lluna plena. – Difícil és veure la seva altra cara.

Fàcil és ensopegar amb una pedra. – Difícil és aixecar-se.

Fàcil és gaudir la vida tots els dies. – Difícil és donar-li el veritable valor.

Fàcil és pregar totes les nits. – Difícil és trobar a Déu en les coses petites.

Fàcil és dir-se cristià. – Difícil és ser-ho de veritat.

Si segueixes de veritat a Crist no et serà fàcil, pero amb Ell, allò difícil serà fàcil. ¿Ho intentes?