Força i coratge no és el mateix, però ambdòs són imprescindibles per a la conversió

És necessari tenir força per a ser ferm, però és necessari coratge per ser gentil.

És necessari tenir força per a defensar-se, però és necessari coratge per plantar cara.

És necessari tenir força per a guanyar una guerra, però és necessari coratge per buscar la pau.

És necessari tenir força per estar correcte, però és necessari coratge per ser bondadós i misericordiós.

És necessari tenir força per a superar els obstacles, però és necessari coratge per mantenir l’equilibri àdhuc enmig d’enganys i traïcions.

És necessari tenir força per a sentir el dolor d’un amic, però és necessari coratge per reconèixer les pròpies debilitats.

És necessari tenir força per a suportar un conflicte, però és necessari coratge per lluitar contra ells.

És necessari tenir força per a suportar la solitud, però és necessari coratge per demanar suport.

És necessari tenir força per a estimar, però és necessari coratge per ser estimat.

És necessari tenir força per a sobreviure, però és necessari coratge per viure.

Si sents que et falta la força i el coratge, vulgui Déu que algun cirineu pugui abraçar-te avui amb el seu calor i Amor!

I que amb el vent de l’Evangeli, pugui arribar-te una veu que et dirà que hi ha un Amic, Crist, que viu entre nosaltres i que mai no t’abandona si tu poses la força i el coratge necessari.

Romeria del Camino del Rocío: Benedicció del pelegrinatge i de la carreta el divendres 2 de juny a les 19:00 a l’església de Sant Pere. Els qui esteu interessats a fer el camí podeu demanar més informació a la Hermandad.

Reunió pre-baptismal: Dissabte, 3 de juny, a les 10:00 a l’església.

Reunió preparatòria de Corpus Christi: Dissabte, 3 de juny, a les 16:00 a la rectoria de Sant Pere.

Sopar de celebració del Curs Alpha: Divendres, 9 de juny, a les 21:00 a l’Escola Montserrat. Animeu-vos a venir i convideu també els vostres familiars i amics.