Habemus Beatificació: l’Esglèsia reconeix el martiri d’un rector excepcional

Dr. Josep Guardiet i Pujol
“Pare amantíssim dels pobres”

Ciutat del Vaticà, 5 de Juliol 2013 (VIS)

El Sant Pare ha rebut aquest matí en audiència al Cardenal Angelo Amato, Prefecte de la Congregació per a les Causes dels Sants. En el decurs de la mateixa, el Sant Pare ha autoritzat a la Congregació a promulgar els següents decrets concernents a:

Martiri
Servent de Déu Josep Guardiet i Pujol, espanyol, sacerdot diocesà. Nascut el 1879 assasinat per odi a la Fe a Espanya el 3 d’agost de 1936.

Així ho publica l’agència oficial de notícies del Vaticà.

Així doncs, el Dr. Guardiet s’unirà al grup dels que seran beatificats a Tarragona diumenge 13 d’octubre de 2013. És la darrera de les 33 Causes de la persecució religiosa a Espanya d’aquest grup de màrtirs. ¡Donem gràcies a Déu!

Vida Creixent: Dimarts 21, dilluns 27 i dimarts 28 de març a les 16:30.

Via Crucis: Tots els divendres de Quaresma, a les 19:00 a l’església.

Reunió de col·laboradors per Setmana Santa: Dissabte 25 de març a les 16:30 a la rectoria.

Conferència i vigília per la vida: Dissabte 25 de març, a les 18:00 xerrada sobre la família i la vida a càrrec de D. Fernando Melero, i després de la Missa, a les 20:30 vigília de pregària davant el Santíssim per torns (podeu inscriure-us a la sagristia).

Peregrinació a Terra Santa: Del 31 de juliol al 10 d’agost. Informació i inscripcions al despatx parroquial.