Habemus Beatificació: l’Esglèsia reconeix el martiri d’un rector excepcional

Dr. Josep Guardiet i Pujol
“Pare amantíssim dels pobres”

Ciutat del Vaticà, 5 de Juliol 2013 (VIS)

El Sant Pare ha rebut aquest matí en audiència al Cardenal Angelo Amato, Prefecte de la Congregació per a les Causes dels Sants. En el decurs de la mateixa, el Sant Pare ha autoritzat a la Congregació a promulgar els següents decrets concernents a:

Martiri
Servent de Déu Josep Guardiet i Pujol, espanyol, sacerdot diocesà. Nascut el 1879 assasinat per odi a la Fe a Espanya el 3 d’agost de 1936.

Així ho publica l’agència oficial de notícies del Vaticà.

Així doncs, el Dr. Guardiet s’unirà al grup dels que seran beatificats a Tarragona diumenge 13 d’octubre de 2013. És la darrera de les 33 Causes de la persecució religiosa a Espanya d’aquest grup de màrtirs. ¡Donem gràcies a Déu!

Romeria del Camino del Rocío: Benedicció del pelegrinatge i de la carreta el divendres 2 de juny a les 19:00 a l’església de Sant Pere. Els qui esteu interessats a fer el camí podeu demanar més informació a la Hermandad.

Reunió pre-baptismal: Dissabte, 3 de juny, a les 10:00 a l’església.

Reunió preparatòria de Corpus Christi: Dissabte, 3 de juny, a les 16:00 a la rectoria de Sant Pere.

Sopar de celebració del Curs Alpha: Divendres, 9 de juny, a les 21:00 a l’Escola Montserrat. Animeu-vos a venir i convideu també els vostres familiars i amics.