Jornada de Formació – Dissabte 9 de Novembre

Actualització (10 de novembre de 2013): per gentilesa del Sr. Rector s’ha publicat la crònica de la Jornada diocesana de formació que va tenir lloc el passat dissabte 9 de novembre al casal Borja de Sant Cugat.

__________________

El proper dissabte, 9 de novembre, hi haurà la Jornada diocesana de Formació al Casal Borja de Sant Cugat del Vallès.

L’horari serà el següent:

• 11:00. Acolliment i benvinguda.
  • 11:15. Conferència sobre l’encíclica Lumen fidei (La llum de la fe), a càrrec del Dr. Joan Planellas, vice-degà de la Facultat de Teologia de Catalunya.
  • - Descans.
  • 13:00. Presentació del nou Plastoral diocesà: La Bona Nova del Servei.

Estaria bé que poguéssim assistir el major nombre persones. Us prego també que reenvieu aquest e-mail entre els vostres contactes i que ells animin a d’altres persones a participar-hi.

Amb el meu record en la pregària, rebeu una salutació ben cordial i fraterna.