La Maduresa està en desús, però què important que és!

Maduresa és l’art de viure en pau amb el que és impossible de canviar, però és també el coratge de canviar el que es pot, i més si tu acostes l’espatlla i aportes el teu granet de sorra.

Maduresa és l’habilitat de controlar la ira i resoldre les discrepàncies sense manipulació, xantatge, violència o destrucció. Sinó amb diàleg, perdó i amor.

Maduresa és paciència; és la volutat de posposar el plaer inmediat a favor d’un benefici a llarg termini. És deixar-te guiar per la Paraula de Déu per superar tanta impaciència com hi ha a la teva vida.

Maduresa és perseverança; és l’habilitat de treure un projecte o una situació endavant, malgrat les oposicions, travetes i reculades decebedores. Què seria de la nostra salvació sense la perseverança de Crist?

Maduresa és la capacitat d’encarar disgustos i frustracions, incomoditats i derrotes, sense abatiments ni depressions. Sinó mantenint la fe, sobretot en aquests moments difícils.

Maduresa és humilitat; és ser suficientment gran per dir em vaig equivocar; i quan s’està en el correcte, la persona madura, no necessita la satisfacció de dir: “T’ho vaig dir”.

Maduresa és la capacitat de prendre una decisió i sostenir-la; els inmadurs passen les seves vides explorant possibilitats, per al final no fer res; picotejant en tots costats sense decidir-se per cap.

Maduresa significa confiabilitat; mantenir la pròpia paraula, superar la crisi. Els inmadurs són mestres de l’excusa, són els confusos i desotganitzats, les seves vides són una barreja de promeses trencades, amics perduts, negocis sense acabar, i bones intencions que mai no es converteixen en realitat.

Maduresa significa: honradesa, claredat, mirar de front i no usar ni abusar mai de les persones per a cap finalitat pròpia. Enteneu per què hi ha tant immadur veritat?

Maduresa és l’art de confiar en Déu malgrat tot, perquè amb Déu fins i tot l’impossible pot canviar, encara que no sigui en el temps i manera que nosaltres desitgem.

Maduresa després de tot el que s’ha dit, significa pensar, parlar i viure com la persona més madura que existeix: Crist. Ah!, que és difícil? Però penses que a Crist li va resultar fàcil ser madur?

La teva maduresa doncs, ja saps de què depèn. Que facis teu l’Evangeli de Crist. O vols continuar sempre fent el que t’agrada i et ve de gust per continuar sent un inmadur?