Quaresma 2014. Horari de celebracions

5 de març: Dimecres de cendra (dia de dejuni i abstinència)
Missa amb benedicció i imposició de la cendra
• a les 9 h. (bilingüe)
• a les 20 h. (bilingüe)

Cada dia, de dilluns a dissabte (començarà el dilluns 10):
• Laudes a les 8:45 h.
• Missa a les 9 h.

Viacrucis, cada divendres:
• a les 19:00 h.

Cada diumenge:
• a les 19:00, exposició del Santíssim i Vespres

Conferències quaresmals:
• Dissabte 8 de març a les 17h a Sant Pere
• Dissabte 15 de març a les 17h a Sant Pau
• Dissabte 22 de març a les 17h a Santa Maria

Horari del sagrament de la Penitència (confessions)
• Mitja hora abans de les celebracions de la missa dels diumenges i festius.
• Celebracions comunitàries de la penitència, amb absolució individual, a la Setmana Santa