EL FULL PARROQUIAL
Publicació setmanal
Advent o Adventus que vol dir vinguda, arribada
adviento_1

Comencem un nou Advent, i amb ell un nou any litúrgic. Com cada any, abans de celebrar el començament de la nostra salvació, el naixement del Fill de Déu fet home, l’Església ens proposa aquestes quatre setmanes d’Advent com a temps preciós d’espera i esperança, un temps en què som cridats a caminar en la […]

Crida solidària des de Càritas:
Càritas ens demana la donació d’aliments més preferents per als lots que donem a les persones necessitades:
– Arròs.
– Llegums cuites (pots de vidre).
– Oli d’oliva.
– Tomàquet fregit (400 gr).
– Tonyina (pack de 3 llaunes).

Campanya de Càritas Diocesana:
Posa-hi cara. En favor de les persones sense sostre.
Demanem ajuda per als usuaris del nostre Menjador social que viuen al carrer o en habitatges en condicions molt precàries. Concretament necessitem flassades (mantes), roba d’abric i agrairem també la col·laboració econòmica per pagar algunes habitacions. Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Nous retrats dels Beats Josep Guardiet i Bernabé Riba. Agraïm la gentilesa de l’Escola Montserrat, que ens ha proporcionat uns retrats dignes i bonics dels nostres beats. Estan a banda i banda de la capella de la Mare de Déu de Montserrat i ens ajudaran a viure una major devoció envers aquests dos testimonis de la fe.

Rés de Laudes: durant l’Advent i el Nadal, de dilluns a dissabte a les 8:45.

Pelegrinatge a Lourdes. Del 27 d’abril a l´1 de maig de 2020. Podeu demanar més informació i inscriure-us a la parròquia.

LA PARRÒQUIA DE SANT PERE EN L'HISTÒRIA

Els trets més rellevants de la nostra comunitat

TEMPLE PRE-ROMÀNIC

Segle X

BEAT JOSEP GUARDIET

Rector entre 1917 i 1936

ESCOLA PARROQUIAL

Nostra Senyora De Montserrat

La ciutat de Rubí celebra la seva festa major el 29 de Juny, festa de Sant Pere, patró de Rubí i també advocació del seu temple principal: l'esglèsia parroquial de Sant Pere.

Sant Pere encapçala l'Arxiprestat de Rubí i Sant Feliu, on també hi trobem la parròquia de Santa Maria, Sant Pau, Sant Josep Obrer i Sant Feliu.

2017-07-11

Prega amb nosaltres

Celebrem Missa diumenges i festius a les 10 i 12:30. Dissabtes a les 9 del matí i la vigília a les 19:30. Els laborables i festes no religioses al matí: a les 9 a la parròquia i durant el curs escolar pels més matiners a les 7:15 al Regina Carmeli.

Pots confessar-te 30 minuts abans de cada celebració i durant l´Adoració al Santíssim a les 19 h cada diumenge. També al despatx parroquial dilluns i dimecres de 18 a 20

Plaça del Doctor Guardiet, nº 9.
08191. Rubí.
Telèfon: 93 699 12 05.

Equip parroquial

mnjoaquim
Mn. Joaquim Meseguer
MnMariano
Mn. Mariano Ndong Ekomo Obono
Vicari
Mn. Carles Campins
Diaca adscrit
mnmiquel
Mn. Miquel Miras
Diaca adscrit
AJUDA'NS A AJUDAR
COM A TU T'AGRADARIA

Si vols compartir el teu temps
ajudant en les activitats pastorals de la parròquia contacta'ns.

Si no disposes de temps
i t'estimes més ajudar-nos econòmicament, ara pots fer-ho tant ocasionalment com de forma regular. Accedeix a la secció de donatius per a més informació.