EL FULL PARROQUIAL
Publicació setmanal
La credibilitat de l’Evangeli i de l’Església
salvacion-min

Deia sant Pau que portem un gran tresor en vasos de terrissa (2 Cor 4,7), i aquesta afirmació es manifesta en el fet que avui costa que l’Església aparegui com un testimoni creïble i que l’Evangeli sigui acceptat com a missatge que dóna sentit a la vida. L’Església és defensora de la veritat, però avui […]

Trobada ecuménica d’oració en la Setmana de pregària per la unitat dels cristians. Tindrà lloc, si Déu vol, el dimecres 23 de gener a les 20:00 a l’Església Protestant del c/ Colom, 6. El lema d’enguany és Actua sempre amb tota justícia (Dt 16,18-20).

Curs Alpha: El començarem, si Déu vol, el divendres, 25 de gener, a les 21:00 a la rectoria, cal que us inscriviu. Animeu-vos, serà una experiència molt motivadora. ¡Us hi esperem!

Trobades d’assaig de la Confraria dels Portants del Sant Crist: Del 5 de febrer al 16 d’abril (Dimarts Sant), cada dimarts de 19:45 a 20:45 a l’església, per preparar el Via Crucis del Divendres Sant.

LA PARRÒQUIA DE SANT PERE EN L'HISTÒRIA

Els trets més rellevants de la nostra comunitat

TEMPLE PRE-ROMÀNIC

Segle X

BEAT JOSEP GUARDIET

Rector entre 1917 i 1936

ESCOLA PARROQUIAL

Nostra Senyora De Montserrat

La ciutat de Rubí celebra la seva festa major el 29 de Juny, festa de Sant Pere, patró de Rubí i també advocació del seu temple principal: l'esglèsia parroquial de Sant Pere.

Sant Pere encapçala l'Arxiprestat de Rubí i Sant Feliu, on també hi trobem la parròquia de Santa Maria, Sant Pau, Sant Josep Obrer i Sant Feliu.

2017-07-11

Prega amb nosaltres

Celebrem Missa diumenges i festius a les 10 i 12:30. Dissabtes a les 9 del matí i la vigília a les 19:30. Els laborables i festes no religioses a les 9.

Pots confessar-te 30 minuts abans de cada celebració i durant l´Adoració al Santíssim a les 19 h cada diumenge. També al despatx parroquial dilluns i dimecres de 18 a 20

Plaça del Doctor Guardiet, nº 9.
08191. Rubí.
Telèfon: 93 699 12 05.

Equip parroquial

mnjoaquim
Mn. Joaquim Meseguer
MnMariano
Mn. Mariano Ndong Ekomo Obono
Vicari
Mn. Carles Campins
Diaca adscrit
mnmiquel
Mn. Miquel Miras
Diaca adscrit
AJUDA'NS A AJUDAR
COM A TU T'AGRADARIA

Si vols compartir el teu temps
ajudant en les activitats pastorals de la parròquia contacta'ns.

Si no disposes de temps
i t'estimes més ajudar-nos econòmicament, ara pots fer-ho tant ocasionalment com de forma regular. Accedeix a la secció de donatius per a més informació.