EL FULL PARROQUIAL
Publicació setmanal
Una entrevista amb Déu
entrevista

Una nit un home va somiar que es trobava davant Déu. – ¿T’agradaria entrevistar-me?– li preguntà nostre Senyor. – Si teniu temps…,– li va respondre l’home. Déu somrigué. – El meu temps és etern, ¿què em vols preguntar? – ¿Quina opinió teniu de mi?– Va preguntar aquell bon germà. I Déu li respongué: – Estàs […]

Petició de voluntaris de Càritas: per ajudar el Materno-infantil, el Menjador social i serveis de recepció i administració. Us podeu adreçar a la Sagrario els dimarts de 9:00 a 14:00 i de 16:00 a 20:00, a la rectoria.

Mans Unides, Campanya contra la Fam: Sota el lema «La dona del segle XXI, ni independent, ni segura, ni amb veu», aquest any, els arxiprestats de Rubí i Terrassa col·laborem amb un projecte de formació i capacitació educativa a Juliaca ( regió de Puno, Perú), que beneficiarà 420 dones, 1.700 adolescents, 1.000 pares de família i 50 educadors.

Projecció de la pel·lícula Pare Pius (2a part): dissabte, 16 de febrer, a les 21:00 a la rectoria.

XIV Jornada diocesana de la Pastoral de la Salut. Voluntariat i Pastoral de la Salut: «Doneu de franc Allò que de franc Heu rebut» (Mt 10,8). Dissabte, 23 de febrer de 2019, de les 9:30 a les 13:30, a l’Casal Popular. Enguany, Rubí ha Estat escollida com a població amfitriona de este Esdeveniment. Els qui estigueu interessats a col·laborar-hi, ENS ho podeu comunicar.

LA PARRÒQUIA DE SANT PERE EN L'HISTÒRIA

Els trets més rellevants de la nostra comunitat

TEMPLE PRE-ROMÀNIC

Segle X

BEAT JOSEP GUARDIET

Rector entre 1917 i 1936

ESCOLA PARROQUIAL

Nostra Senyora De Montserrat

La ciutat de Rubí celebra la seva festa major el 29 de Juny, festa de Sant Pere, patró de Rubí i també advocació del seu temple principal: l'esglèsia parroquial de Sant Pere.

Sant Pere encapçala l'Arxiprestat de Rubí i Sant Feliu, on també hi trobem la parròquia de Santa Maria, Sant Pau, Sant Josep Obrer i Sant Feliu.

2017-07-11

Prega amb nosaltres

Celebrem Missa diumenges i festius a les 10 i 12:30. Dissabtes a les 9 del matí i la vigília a les 19:30. Els laborables i festes no religioses a les 9.

Pots confessar-te 30 minuts abans de cada celebració i durant l´Adoració al Santíssim a les 19 h cada diumenge. També al despatx parroquial dilluns i dimecres de 18 a 20

Plaça del Doctor Guardiet, nº 9.
08191. Rubí.
Telèfon: 93 699 12 05.

Equip parroquial

mnjoaquim
Mn. Joaquim Meseguer
MnMariano
Mn. Mariano Ndong Ekomo Obono
Vicari
Mn. Carles Campins
Diaca adscrit
mnmiquel
Mn. Miquel Miras
Diaca adscrit
AJUDA'NS A AJUDAR
COM A TU T'AGRADARIA

Si vols compartir el teu temps
ajudant en les activitats pastorals de la parròquia contacta'ns.

Si no disposes de temps
i t'estimes més ajudar-nos econòmicament, ara pots fer-ho tant ocasionalment com de forma regular. Accedeix a la secció de donatius per a més informació.