EL FULL PARROQUIAL
Publicació setmanal
Cristians durant tot l’any
gallery-img-1

Amb l’estiu arriben les vacances i el descans tan necessari de la feina que ens ha ocupat durant l’any. Es bo fer un parèntesi per descansar, cultivar les relacions amb la família, visitar altres indrets i llocs d’interès i dedicar-nos a alguna activitat cultural. Les possibilitats que ens ofereix l’estiu són immenses i no les […]

Crida solidària des de Càritas: Càritas ens demana la donació d’aliments més preferents per als lots que donem a les persones necessitades:

• – Arròs.
  • – Llegums cuites (pots de vidre).
  • – Oli d’oliva.
  • – Tomàquet fregit (400 gr).
  • – Tonyina (pack de 3 llaunes).

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Durant les pròximes setmanes de juliol i agost no es publicarà aquest full parroquial. Tornarem a reprendre la seva publicació, si a Déu plau, el diumenge 1 de setembre. Us desitgem que passeu molt bon estiu.

LA PARRÒQUIA DE SANT PERE EN L'HISTÒRIA

Els trets més rellevants de la nostra comunitat

TEMPLE PRE-ROMÀNIC

Segle X

BEAT JOSEP GUARDIET

Rector entre 1917 i 1936

ESCOLA PARROQUIAL

Nostra Senyora De Montserrat

La ciutat de Rubí celebra la seva festa major el 29 de Juny, festa de Sant Pere, patró de Rubí i també advocació del seu temple principal: l'esglèsia parroquial de Sant Pere.

Sant Pere encapçala l'Arxiprestat de Rubí i Sant Feliu, on també hi trobem la parròquia de Santa Maria, Sant Pau, Sant Josep Obrer i Sant Feliu.

2017-07-11

Prega amb nosaltres

Celebrem Missa diumenges i festius a les 10 i 12:30. Dissabtes a les 9 del matí i la vigília a les 19:30. Els laborables i festes no religioses a les 9.

Pots confessar-te 30 minuts abans de cada celebració i durant l´Adoració al Santíssim a les 19 h cada diumenge. També al despatx parroquial dilluns i dimecres de 18 a 20

Plaça del Doctor Guardiet, nº 9.
08191. Rubí.
Telèfon: 93 699 12 05.

Equip parroquial

mnjoaquim
Mn. Joaquim Meseguer
MnMariano
Mn. Mariano Ndong Ekomo Obono
Vicari
Mn. Carles Campins
Diaca adscrit
mnmiquel
Mn. Miquel Miras
Diaca adscrit
AJUDA'NS A AJUDAR
COM A TU T'AGRADARIA

Si vols compartir el teu temps
ajudant en les activitats pastorals de la parròquia contacta'ns.

Si no disposes de temps
i t'estimes més ajudar-nos econòmicament, ara pots fer-ho tant ocasionalment com de forma regular. Accedeix a la secció de donatius per a més informació.