EL FULL PARROQUIAL
Publicació setmanal
Avui s’ha salvat aquesta casa
zaq-min

Després de celebrar la solemnitat de Tots Sants i de recordar els nostres difunts, la litúrgia ens proposa l’exemple de Zaqueu. El passatge evangèlic d’avui ens forneix d’un model perfecte de penediment, confessió i conversió, que és el que més necessitem per arribar a la santedat. Els passos seguits per Zaqueu en la seva trobada […]

Crida solidària des de Càritas:
Càritas ens demana la donació d’aliments més preferents per als lots que donem a les persones necessitades:
– Arròs.
– Llegums cuites (pots de vidre).
– Oli d’oliva.
– Tomàquet fregit (400 gr).
– Tonyina (pack de 3 llaunes).
Moltes gràcies per la vostra col·laboració

Campanya de Càritas Diocesana: Posa-hi cara. En favor de les persones sense sostre.
Demanem ajuda per als usuaris del nostre Menjador social que viuen al carrer o en habitatges en condicions molt precàries. Concretament necessitem flassades (mantes), roba d’abric i agrairem també la col·laboracióp econòmica per pagar algunes habitacions. Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Dia mundial dels pobres: serà el diumenge 17 de novembre.

LA PARRÒQUIA DE SANT PERE EN L'HISTÒRIA

Els trets més rellevants de la nostra comunitat

TEMPLE PRE-ROMÀNIC

Segle X

BEAT JOSEP GUARDIET

Rector entre 1917 i 1936

ESCOLA PARROQUIAL

Nostra Senyora De Montserrat

La ciutat de Rubí celebra la seva festa major el 29 de Juny, festa de Sant Pere, patró de Rubí i també advocació del seu temple principal: l'esglèsia parroquial de Sant Pere.

Sant Pere encapçala l'Arxiprestat de Rubí i Sant Feliu, on també hi trobem la parròquia de Santa Maria, Sant Pau, Sant Josep Obrer i Sant Feliu.

2017-07-11

Prega amb nosaltres

Celebrem Missa diumenges i festius a les 10 i 12:30. Dissabtes a les 9 del matí i la vigília a les 19:30. Els laborables i festes no religioses al matí: a les 9 a la parròquia i durant el curs escolar pels més matiners a les 7:15 al Regina Carmeli.

Pots confessar-te 30 minuts abans de cada celebració i durant l´Adoració al Santíssim a les 19 h cada diumenge. També al despatx parroquial dilluns i dimecres de 18 a 20

Plaça del Doctor Guardiet, nº 9.
08191. Rubí.
Telèfon: 93 699 12 05.

Equip parroquial

mnjoaquim
Mn. Joaquim Meseguer
MnMariano
Mn. Mariano Ndong Ekomo Obono
Vicari
Mn. Carles Campins
Diaca adscrit
mnmiquel
Mn. Miquel Miras
Diaca adscrit
AJUDA'NS A AJUDAR
COM A TU T'AGRADARIA

Si vols compartir el teu temps
ajudant en les activitats pastorals de la parròquia contacta'ns.

Si no disposes de temps
i t'estimes més ajudar-nos econòmicament, ara pots fer-ho tant ocasionalment com de forma regular. Accedeix a la secció de donatius per a més informació.