EL FULL PARROQUIAL
Publicació setmanal
La riquesa veritable
JESUS-parabola-696×465-min

Creure’s bo és una forma perillosa d’autocomplaença que alguns confonen amb ser cristià, i és apropiar-se d’un adjectiu que només correspon a Déu. «De bo només ho és Déu», ens diu Jesús. Qui es creu bo, es divinitza a ell mateix i, elevat en una mena de setial, pot creure’s amb el dret de condemnar […]

LA PARRÒQUIA DE SANT PERE EN L'HISTÒRIA

Els trets més rellevants de la nostra comunitat

TEMPLE PRE-ROMÀNIC

Segle X

BEAT JOSEP GUARDIET

Rector entre 1917 i 1936

ESCOLA PARROQUIAL

Nostra Senyora De Montserrat

La ciutat de Rubí celebra la seva festa major el 29 de Juny, festa de Sant Pere, patró de Rubí i també advocació del seu temple principal: l'esglèsia parroquial de Sant Pere.

Sant Pere encapçala l'Arxiprestat de Rubí i Sant Feliu, on també hi trobem la parròquia de Santa Maria, Sant Pau, Sant Josep Obrer i Sant Feliu.

2017-07-11

Prega amb nosaltres

Celebrem Missa diumenges i festius a les 10 i 12:30. Dissabtes a les 9 del matí i la vigília a les 19:30. Els laborables i festes no religioses a les 9.

Pots confessar-te 30 minuts abans de cada celebració i durant l´Adoració al Santíssim a les 19 h cada diumenge. També al despatx parroquial dilluns i dimecres de 18 a 20

Plaça del Doctor Guardiet, nº 9.
08191. Rubí.
Telèfon: 93 699 12 05.

Equip parroquial

mnjoaquim
Mn. Joaquim Meseguer
MnMariano
Mn. Mariano Ndong Ekomo Obono
Vicari
Mn. Carles Campins
Diaca adscrit
mnmiquel
Mn. Miquel Miras
Diaca adscrit
AJUDA'NS A AJUDAR
COM A TU T'AGRADARIA

Si vols compartir el teu temps
ajudant en les activitats pastorals de la parròquia contacta'ns.

Si no disposes de temps
i t'estimes més ajudar-nos econòmicament, ara pots fer-ho tant ocasionalment com de forma regular. Accedeix a la secció de donatius per a més informació.