EL FULL PARROQUIAL
Publicació setmanal
El Baptisme com a compromís personal
bautismo-del-senor

Avui termina el temps de Nadal; Jesús ja té trenta anys. Fins ara ha viscut una vida socialment humil, callada i anònima, com un jueu observant i fidel a la Llei de Moisès. Ha estat circumcidat, però no batejat. Per als homes jueus la circumcisió era un ritu imprescindible per entrar a formar part del […]

Pregària ecumènica en la Setmana de pregària per la unitat dels cristians: dimecres, 22 de gener, a les 20:00 en la parròquia de Santa Maria. Recordeu que l’Octavari de pregària per la Unitat dels cristians és del 17 al 25 de gener.

Visita de la Creu de Mosul (del 16 al 30 de gener): La Creu de Mosul és la creu d’una parròquia d’aquesta ciutat de l’Irak, a la Vall de Nínive on abans dels atacs del Daesh hi havia la major presència cristiana al país, que va sobreviure a la destrucció tel temple. L’acollirem com a símbol de la fe compartida amb els germans que sofreixen persecució.

Del 16 al 30 de gener tindrem entre nosaltres la Creu de Mosul, que va sobreviure a la destrucció d’una de les esglésies d’aquesta ciutat de l’Irak.

• A Santa Maria: del 16 al 23 de gener.
  • A Sant Pere: del 23 al 30 de gener.

Amb ocasió de la seva visita, realitzarem els actes següents:

• A Santa Maria: 21 de gener, conferència: Situació de la llibertat religiosa en el món, a les 19:30.
  • A Sant Pere:
    • 27 de gener, conferència: L’Església al Marroc, un testimoni silenciós, a les 20:00.
    • 28 de gener, Rosari per la Pau, a les 20:00.

Pelegrinatge a Lourdes. Del 27 d’abril a l´1 de maig de 2020. Podeu demanar més informació i inscriure-us a la parròquia.

Crida solidària des de Càritas: Càritas ens demana la donació d’aliments més preferents per als lots que donem a les persones necessitades: arròs, llegums cuites (pots de vidre), oli d’oliva, tomàquet fregit (400 gr), tonyina (pack de 3 llaunes).

Campanya de Càritas Diocesana: Posa-hi cara. En favor de les persones sense sostre. Demanem ajuda per als usuaris del nostre Menjador social que viuen al carrer o en habitatges en condicions molt precàries. Concretament necessitem flassades (mantes), roba d’abric i agrairem també la col·laboració econòmica per pagar algunes habitacions. Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

LA PARRÒQUIA DE SANT PERE EN L'HISTÒRIA

Els trets més rellevants de la nostra comunitat

TEMPLE PRE-ROMÀNIC

Segle X

BEAT JOSEP GUARDIET

Rector entre 1917 i 1936

ESCOLA PARROQUIAL

Nostra Senyora De Montserrat

La ciutat de Rubí celebra la seva festa major el 29 de Juny, festa de Sant Pere, patró de Rubí i també advocació del seu temple principal: l'esglèsia parroquial de Sant Pere.

Sant Pere encapçala l'Arxiprestat de Rubí i Sant Feliu, on també hi trobem la parròquia de Santa Maria, Sant Pau, Sant Josep Obrer i Sant Feliu.

2017-07-11

Prega amb nosaltres

Celebrem Missa diumenges i festius a les 10 i 12:30. Dissabtes a les 9 del matí i la vigília a les 19:30. Els laborables i festes no religioses al matí: a les 9 a la parròquia i durant el curs escolar pels més matiners a les 7:15 al Regina Carmeli.

Pots confessar-te 30 minuts abans de cada celebració i durant l´Adoració al Santíssim a les 19 h cada diumenge. També al despatx parroquial dilluns i dimecres de 18 a 20

Plaça del Doctor Guardiet, nº 9.
08191. Rubí.
Telèfon: 93 699 12 05.

Equip parroquial

mnjoaquim
Mn. Joaquim Meseguer
MnMariano
Mn. Mariano Ndong Ekomo Obono
Vicari
Mn. Carles Campins
Diaca adscrit
mnmiquel
Mn. Miquel Miras
Diaca adscrit
AJUDA'NS A AJUDAR
COM A TU T'AGRADARIA

Si vols compartir el teu temps
ajudant en les activitats pastorals de la parròquia contacta'ns.

Si no disposes de temps
i t'estimes més ajudar-nos econòmicament, ara pots fer-ho tant ocasionalment com de forma regular. Accedeix a la secció de donatius per a més informació.