EL FULL PARROQUIAL
Publicació setmanal
¡Senyor, doneu-nos més fe!
domund_2019

Avui és el primer diumenge d’octubre, el mes missioner per excel·lència. Un mes que comença amb la memòria de Santa Teresina de l’Infant Jesús, patrona de les missions i en el qual se celebra a més el Diumenge Mundial de la Propagació de la Fe, el Domund. Un missioner és aquell que, allà on va, […]

Crida solidària des de Càritas:
Càritas ens demana la donació d’aliments més preferents per als lots que donem a les persones necessitades:
– Arròs.
– Llegums cuites (pots de vidre).
– Oli d’oliva.
– Tomàquet fregit (400 gr).
– Tonyina (pack de 3 llaunes).
Moltes gràcies per la vostra col·laboració

Missa a la capella de la comunitat de les religioses Carmelites de Sant Josep (Col·legi Regina Carmeli): de dilluns a divendres en el període escolar, a les 7:15.

Catequesi d’infants. Reunió de pares el dijous 10 d’octubre a les 19:00 a l’església. Una vegada feta la reunió, començarem les sessions la setmana següent.

Life Teen (Moviment de Joves). Inici de curs dissabte 19 d’octubre a les 17:00 a la rectoria.

Catequesi d’adults. Conduïda per Mn. Carles Campins, diaca. L’Església en sortida: el llibre dels Fets dels Apòstols. A partir del dissabte, 19 d’octubre, a les 18:00. Inscripcions: a la rectoria en horari de despatx parroquial i després de les celebracions de la Missa.

Domund (Diumenge Mundial per a la Progació de la Fe): 20 d’octubre. Farem la col·lecta extraordinària per a les missions.

LA PARRÒQUIA DE SANT PERE EN L'HISTÒRIA

Els trets més rellevants de la nostra comunitat

TEMPLE PRE-ROMÀNIC

Segle X

BEAT JOSEP GUARDIET

Rector entre 1917 i 1936

ESCOLA PARROQUIAL

Nostra Senyora De Montserrat

La ciutat de Rubí celebra la seva festa major el 29 de Juny, festa de Sant Pere, patró de Rubí i també advocació del seu temple principal: l'esglèsia parroquial de Sant Pere.

Sant Pere encapçala l'Arxiprestat de Rubí i Sant Feliu, on també hi trobem la parròquia de Santa Maria, Sant Pau, Sant Josep Obrer i Sant Feliu.

2017-07-11

Prega amb nosaltres

Celebrem Missa diumenges i festius a les 10 i 12:30. Dissabtes a les 9 del matí i la vigília a les 19:30. Els laborables i festes no religioses al matí: a les 9 a la parròquia i durant el curs escolar pels més matiners a les 7:15 al Regina Carmeli.

Pots confessar-te 30 minuts abans de cada celebració i durant l´Adoració al Santíssim a les 19 h cada diumenge. També al despatx parroquial dilluns i dimecres de 18 a 20

Plaça del Doctor Guardiet, nº 9.
08191. Rubí.
Telèfon: 93 699 12 05.

Equip parroquial

mnjoaquim
Mn. Joaquim Meseguer
MnMariano
Mn. Mariano Ndong Ekomo Obono
Vicari
Mn. Carles Campins
Diaca adscrit
mnmiquel
Mn. Miquel Miras
Diaca adscrit
AJUDA'NS A AJUDAR
COM A TU T'AGRADARIA

Si vols compartir el teu temps
ajudant en les activitats pastorals de la parròquia contacta'ns.

Si no disposes de temps
i t'estimes més ajudar-nos econòmicament, ara pots fer-ho tant ocasionalment com de forma regular. Accedeix a la secció de donatius per a més informació.