EL FULL PARROQUIAL
Publicació setmanal
No tothom es fill de Déu
La-creacion-de-Adan-1511-Miguel-Angel-min

Potser aquest títol causarà estranyesa, commocionarà o horroritzarà a més d’un; segurament molts manifestaran el seu desacord. ¿És possible que no tots els homes i dones siguin fills de Déu?, ¿no és Déu Amor i estima tothom? Durant la seva vida entre nosaltres, Jesucrist va establir dos vincles. El primer fou dir-nos el nom de […]

Peregrinació Turquia-Ruta de Sant Pau: Reunió dimarts, 11 de desembre, a les 19:30 a la rectoria.

Formació arxiprestal de catequistes: Aquest curs tractarà sobre els sagraments. Dimecres, 12 de desembre, a les 21:00 a la rectoria. Tema: ¿Què son els sagraments? Jesucrist, sagrament de Déu i l’Església, sagrament de Jesucrist.

Concert de Nadales de la Hermandad Rociera de Rubí: Divendres, 14 de desembre, a les 19:30 a l’església parroquial.

Conferència d’Advent: dissabte, 15 de desembre, a las 18:00 a església parroquial: Maria, signe d’esperança.

LA PARRÒQUIA DE SANT PERE EN L'HISTÒRIA

Els trets més rellevants de la nostra comunitat

TEMPLE PRE-ROMÀNIC

Segle X

BEAT JOSEP GUARDIET

Rector entre 1917 i 1936

ESCOLA PARROQUIAL

Nostra Senyora De Montserrat

La ciutat de Rubí celebra la seva festa major el 29 de Juny, festa de Sant Pere, patró de Rubí i també advocació del seu temple principal: l'esglèsia parroquial de Sant Pere.

Sant Pere encapçala l'Arxiprestat de Rubí i Sant Feliu, on també hi trobem la parròquia de Santa Maria, Sant Pau, Sant Josep Obrer i Sant Feliu.

2017-07-11

Prega amb nosaltres

Celebrem Missa diumenges i festius a les 10 i 12:30. Dissabtes a les 9 del matí i la vigília a les 19:30. Els laborables i festes no religioses a les 9.

Pots confessar-te 30 minuts abans de cada celebració i durant l´Adoració al Santíssim a les 19 h cada diumenge. També al despatx parroquial dilluns i dimecres de 18 a 20

Plaça del Doctor Guardiet, nº 9.
08191. Rubí.
Telèfon: 93 699 12 05.

Equip parroquial

mnjoaquim
Mn. Joaquim Meseguer
MnMariano
Mn. Mariano Ndong Ekomo Obono
Vicari
Mn. Carles Campins
Diaca adscrit
mnmiquel
Mn. Miquel Miras
Diaca adscrit
AJUDA'NS A AJUDAR
COM A TU T'AGRADARIA

Si vols compartir el teu temps
ajudant en les activitats pastorals de la parròquia contacta'ns.

Si no disposes de temps
i t'estimes més ajudar-nos econòmicament, ara pots fer-ho tant ocasionalment com de forma regular. Accedeix a la secció de donatius per a més informació.