EL FULL PARROQUIAL
Publicació setmanal
Condicions per ser deixeble
terbrugghen-la-vocazione-di-san-matteoa-min

L’Evangeli ens ensenya la saviesa divina, una ciència que no consisteix en conèixer moltes coses, sinó en estimar més i més Déu i de voler viure en comunió amb Ell. El contacte vital i profund amb el Senyor a través de la seva Paraula, la pregària i els sagraments, ens obriran cada dia els tresors […]

Crida solidària des de Càritas:
Càritas ens demana la donació d’aliments més preferents per als lots que donem a les persones necessitades:
– Arròs.
– Llegums cuites (pots de vidre).
– Oli d’oliva.
– Tomàquet fregit (400 gr).
– Tonyina (pack de 3 llaunes).
Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Sopar de presentació Alpha
Una gran experiència per a la teva vida, ¡no te la perdis!
Divendres, 20 de setembre, a les 21:00 a l’Escola Montserrat (entrada pel C/ Llobateras – Pl. 11 de setembre). Informació i inscripcions a la rectoria.

Inscripcions a la catequesi
Dies 16, 17, 18, 19, 23 i 24 de setembre de 18:00 a 19:00.
Comencem un nou curs que posem sota la mirada de Déu. Preguem pels qui rebran catequesi –infants, joves i adults–, per les seves famílies i per tota la comunitat parroquial.

LA PARRÒQUIA DE SANT PERE EN L'HISTÒRIA

Els trets més rellevants de la nostra comunitat

TEMPLE PRE-ROMÀNIC

Segle X

BEAT JOSEP GUARDIET

Rector entre 1917 i 1936

ESCOLA PARROQUIAL

Nostra Senyora De Montserrat

La ciutat de Rubí celebra la seva festa major el 29 de Juny, festa de Sant Pere, patró de Rubí i també advocació del seu temple principal: l'esglèsia parroquial de Sant Pere.

Sant Pere encapçala l'Arxiprestat de Rubí i Sant Feliu, on també hi trobem la parròquia de Santa Maria, Sant Pau, Sant Josep Obrer i Sant Feliu.

2017-07-11

Prega amb nosaltres

Celebrem Missa diumenges i festius a les 10 i 12:30. Dissabtes a les 9 del matí i la vigília a les 19:30. Els laborables i festes no religioses a les 9.

Pots confessar-te 30 minuts abans de cada celebració i durant l´Adoració al Santíssim a les 19 h cada diumenge. També al despatx parroquial dilluns i dimecres de 18 a 20

Plaça del Doctor Guardiet, nº 9.
08191. Rubí.
Telèfon: 93 699 12 05.

Equip parroquial

mnjoaquim
Mn. Joaquim Meseguer
MnMariano
Mn. Mariano Ndong Ekomo Obono
Vicari
Mn. Carles Campins
Diaca adscrit
mnmiquel
Mn. Miquel Miras
Diaca adscrit
AJUDA'NS A AJUDAR
COM A TU T'AGRADARIA

Si vols compartir el teu temps
ajudant en les activitats pastorals de la parròquia contacta'ns.

Si no disposes de temps
i t'estimes més ajudar-nos econòmicament, ara pots fer-ho tant ocasionalment com de forma regular. Accedeix a la secció de donatius per a més informació.