EL FULL PARROQUIAL
Publicació setmanal
De les temptacions
ayuno-espiritual-min

Les lectures d’avui són tota una professió de la fe, un “credo”. Els israelites professen llur credo en el temple: «Un arameu errant fou el meu pare… Ell (el Senyor) ens va fer entrar en aquest país, i ens va donar aquesta terra que raja llet i mel. Per això, ara jo porto les primícies […]

Trobades d’assaig de la Confraria dels Portants del Sant Crist: Cada dimarts, fins al 16 d’abril, de 19:45 a 20:45 a l’església, per preparar el Via Crucis del Divendres Sant.

Rés del Via Crucis: Divendres de Quaresma a les 19:00.

Missa de guariment: Presidida pel P. Manuel Rodríguez, missioner claretià al Perú, el dijous 21 de març, a les 18:00, per demanar a Déu la salut física i espiritual pròpia i dels nostres éssers estimats.

Recés de Confirmació: Els nois i noies que segueixen la catequesi per preparar-se a la Confirmació, farem un recés arxiprestal el dissabte 23 de març a la Casa d’Espiritualitat de la Sagrada Família de Rubí. Per més informació: als grups respectius.

Reunions d’Escolans: A partir del diumenge 24 de març, a les 11:00 farem reunions d’escolans, formatives i d’assaig. Poden inscriure’s per ajudar a les celebracions litúrgiques tots els nens i nenes que ja hagin fet la primera comunió.

LA PARRÒQUIA DE SANT PERE EN L'HISTÒRIA

Els trets més rellevants de la nostra comunitat

TEMPLE PRE-ROMÀNIC

Segle X

BEAT JOSEP GUARDIET

Rector entre 1917 i 1936

ESCOLA PARROQUIAL

Nostra Senyora De Montserrat

La ciutat de Rubí celebra la seva festa major el 29 de Juny, festa de Sant Pere, patró de Rubí i també advocació del seu temple principal: l'esglèsia parroquial de Sant Pere.

Sant Pere encapçala l'Arxiprestat de Rubí i Sant Feliu, on també hi trobem la parròquia de Santa Maria, Sant Pau, Sant Josep Obrer i Sant Feliu.

2017-07-11

Prega amb nosaltres

Celebrem Missa diumenges i festius a les 10 i 12:30. Dissabtes a les 9 del matí i la vigília a les 19:30. Els laborables i festes no religioses a les 9.

Pots confessar-te 30 minuts abans de cada celebració i durant l´Adoració al Santíssim a les 19 h cada diumenge. També al despatx parroquial dilluns i dimecres de 18 a 20

Plaça del Doctor Guardiet, nº 9.
08191. Rubí.
Telèfon: 93 699 12 05.

Equip parroquial

mnjoaquim
Mn. Joaquim Meseguer
MnMariano
Mn. Mariano Ndong Ekomo Obono
Vicari
Mn. Carles Campins
Diaca adscrit
mnmiquel
Mn. Miquel Miras
Diaca adscrit
AJUDA'NS A AJUDAR
COM A TU T'AGRADARIA

Si vols compartir el teu temps
ajudant en les activitats pastorals de la parròquia contacta'ns.

Si no disposes de temps
i t'estimes més ajudar-nos econòmicament, ara pots fer-ho tant ocasionalment com de forma regular. Accedeix a la secció de donatius per a més informació.