EL FULL PARROQUIAL
Publicació setmanal
Déu és la Trinitat
SantisimaTrinidad_190516-min

Entre les festes que l’Església celebra, la solemnitat de la Santíssima Trinitat és peculiar. En el calendari litúrgic, les grans festes venen marcades per grans esdeveniments de la Història de la Salvació: el naixement del Fill de Déu en el Nadal, la resurrecció de Jesucrist en la Pasqua, o la vinguda de l’Esperit Sant en […]

Festa de Corpus Christi: Celebrarem la Missa el dissabte 22 de juny a les 19:00 (avancem la Missa mitja hora) i acte seguit farem la Processó amb el Santíssim Sagrament.

Pelegrinatge a Turquia, Ruta de Sant Pau: Podeu demanar informació i inscriure-us a la rectoria en l’horari del despatx parroquial. Farem una nova reunió informativa el dimarts 25 de juny a les 19:30 a la rectoria.

Crida solidària des de Càritas: Càritas ens demana la donació d’aliments més preferents per als lots que donem a les persones necessitades:

• – Arròs.
  • – Llegums cuites (pots de vidre).
  • – Oli d’oliva.
  • – Tomàquet fregit (400 gr).
  • – Tonyina (pack de 3 llaunes).

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

LA PARRÒQUIA DE SANT PERE EN L'HISTÒRIA

Els trets més rellevants de la nostra comunitat

TEMPLE PRE-ROMÀNIC

Segle X

BEAT JOSEP GUARDIET

Rector entre 1917 i 1936

ESCOLA PARROQUIAL

Nostra Senyora De Montserrat

La ciutat de Rubí celebra la seva festa major el 29 de Juny, festa de Sant Pere, patró de Rubí i també advocació del seu temple principal: l'esglèsia parroquial de Sant Pere.

Sant Pere encapçala l'Arxiprestat de Rubí i Sant Feliu, on també hi trobem la parròquia de Santa Maria, Sant Pau, Sant Josep Obrer i Sant Feliu.

2017-07-11

Prega amb nosaltres

Celebrem Missa diumenges i festius a les 10 i 12:30. Dissabtes a les 9 del matí i la vigília a les 19:30. Els laborables i festes no religioses a les 9.

Pots confessar-te 30 minuts abans de cada celebració i durant l´Adoració al Santíssim a les 19 h cada diumenge. També al despatx parroquial dilluns i dimecres de 18 a 20

Plaça del Doctor Guardiet, nº 9.
08191. Rubí.
Telèfon: 93 699 12 05.

Equip parroquial

mnjoaquim
Mn. Joaquim Meseguer
MnMariano
Mn. Mariano Ndong Ekomo Obono
Vicari
Mn. Carles Campins
Diaca adscrit
mnmiquel
Mn. Miquel Miras
Diaca adscrit
AJUDA'NS A AJUDAR
COM A TU T'AGRADARIA

Si vols compartir el teu temps
ajudant en les activitats pastorals de la parròquia contacta'ns.

Si no disposes de temps
i t'estimes més ajudar-nos econòmicament, ara pots fer-ho tant ocasionalment com de forma regular. Accedeix a la secció de donatius per a més informació.