EL FULL PARROQUIAL
Publicació setmanal
Setmana Santa santificadora
CreuAtrau-min2

En una ocasió en què Felip i Andreu van comunicar a Jesús que uns jueus d’origen grec que havien pujat a Jerusalem adorar Déu per la festa de Pasqua el volien veure, el Salvador va dir aquestes paraules: «Jo, quan seré enlairat damunt la terra atrauré tothom cap a mi» (Jn 12,32). Amb aquesta frase, […]

Celebracions de Setmana Santa: veure aquí

Visita domiciliària de la Mare de Déu de Schönstadt: Com l’any passat, aquesta bonica imatge de la Mare de Déu visitarà la llar dels qui ho desitgin i la seva presència serà una benedicció per a les famílies. Podeu inscriure-us a la parròquia per rebre la visita de la Mare de Déu o enviar un e-mail a:

schoenstatt_rubi@gmail.com
Podeu anar també a aquest enllaç:

Festa de Sant Antoni Abat: Missa pels difunts de la Confraria: divendres, 3 de maig, a les 20:00. Benedicció: diumenge, 5 de maig a partir de les 13:00 al c/ Maximí Fornés.

Curs pre-matrimonial: Tindrà lloc, si Déu vol, el dissabte 11 de maig, a les 10:00 a la Casa d’espiritualitat de la Sagrada Família.

LA PARRÒQUIA DE SANT PERE EN L'HISTÒRIA

Els trets més rellevants de la nostra comunitat

TEMPLE PRE-ROMÀNIC

Segle X

BEAT JOSEP GUARDIET

Rector entre 1917 i 1936

ESCOLA PARROQUIAL

Nostra Senyora De Montserrat

La ciutat de Rubí celebra la seva festa major el 29 de Juny, festa de Sant Pere, patró de Rubí i també advocació del seu temple principal: l'esglèsia parroquial de Sant Pere.

Sant Pere encapçala l'Arxiprestat de Rubí i Sant Feliu, on també hi trobem la parròquia de Santa Maria, Sant Pau, Sant Josep Obrer i Sant Feliu.

2017-07-11

Prega amb nosaltres

Celebrem Missa diumenges i festius a les 10 i 12:30. Dissabtes a les 9 del matí i la vigília a les 19:30. Els laborables i festes no religioses a les 9.

Pots confessar-te 30 minuts abans de cada celebració i durant l´Adoració al Santíssim a les 19 h cada diumenge. També al despatx parroquial dilluns i dimecres de 18 a 20

Plaça del Doctor Guardiet, nº 9.
08191. Rubí.
Telèfon: 93 699 12 05.

Equip parroquial

mnjoaquim
Mn. Joaquim Meseguer
MnMariano
Mn. Mariano Ndong Ekomo Obono
Vicari
Mn. Carles Campins
Diaca adscrit
mnmiquel
Mn. Miquel Miras
Diaca adscrit
AJUDA'NS A AJUDAR
COM A TU T'AGRADARIA

Si vols compartir el teu temps
ajudant en les activitats pastorals de la parròquia contacta'ns.

Si no disposes de temps
i t'estimes més ajudar-nos econòmicament, ara pots fer-ho tant ocasionalment com de forma regular. Accedeix a la secció de donatius per a més informació.