Crida solidària des de Càritas:
Càritas ens demana la donació d’aliments més preferents per als lots que donem a les persones necessitades:
– Arròs.
– Llegums cuites (pots de vidre).
– Oli d’oliva.
– Tomàquet fregit (400 gr).
– Tonyina (pack de 3 llaunes).

Campanya de Càritas Diocesana:
Posa-hi cara. En favor de les persones sense sostre.
Demanem ajuda per als usuaris del nostre Menjador social que viuen al carrer o en habitatges en condicions molt precàries. Concretament necessitem flassades (mantes), roba d’abric i agrairem també la col·laboració econòmica per pagar algunes habitacions. Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Dia mundial dels pobres: serà el diumenge 17 de novembre.

Trobada de pelegrins de la Ruta de Sant Pau i altres pelegrinatges de la parròquia: Dissabte, 16 de novembre, a les 20:30 a la rectoria. Compartirem fotografies i vivències i parlarem dels nous projectes de peregrinacions: Lourdes (del 27 d’abril a l’1 de maig de 2020) i Ruta de l’Èxode -Egipte, Jordània i Israel- (del 27 de juliol al 6 d’agost de 2020).

Cinema parroquial: Passi de la pel·lícula Garabandal. Sólo Dios lo sabe. Dissabte, 23 de novembre, a les 21:00 a la rectoria.